Otázky a odpovědi
Je možné si u Vás pojistit pobyt pro případ nemoci?
Pojištění je možné sjednat do tří dnů od uhrazení pobytu. Kromě pojištění storna pobytu je součástí také úrazové pojištění, pojištění zavazadel a pojištění odpovědnosti za škodu. Cena pojištění je 22 Kč/osoba/den nebo 27 Kč/osoba/den dle vybraného tarifu. Při zájmu o sjednání kontaktujte rezervační oddělení na e-mailu rezervace@hoteljirinka.cz nebo +420 601 569 735. Detailní informace najdete zde: https://www.hoteljirinka.cz/cs/pojisteni-pobytu
V kolik hodin probíhají příjezdy a odjezdy?
Check-in: 16 – 20h
Check-out: do 10h
Pokud víte, že nestihnete v den příjezdu dojet do 20:00, kontaktujte neprodleně recepci na tel. čísle 607 018 028. Recepce hotelu je v provozu od 8:00 do 20:00 hod. Můžeme Vám uložit klíče (karty) od pokoje do keyboxu. Kartu nebo klíč si jednoduše vyzvednete a ubytujete se sami. Následující ráno prosím doneste na recepci své doklady.
Dřívější check-in / Pozdější check-out:
Jiné časy příjezdů a odjezdů jsou možné dle dostupnosti daného ubytování a jsou tedy závislé na odjezdu předešlých hostů a příjezdu nových po dané rezervaci. Pokud by se stalo, že Váš apartmán / chatka ještě nebude zcela připraven, můžete využít úschovy zavazadel na recepci hotelu či v garáži Vaší chatky a mezitím se podívat po areálu či posedět v restauraci. Dřívější check-in nebo pozdější check-out stojí 500 Kč za apartmán / chatku.
Je možná platba kartou?
Na recepci i v restauraci lze platit platební kartou. Nejbližší bankomat se nachází u Wellness Hotelu Vista.
Nabízíte slevu pro stálé hosty?
Ano, pokud nás navštívíte do 1 roku od Vašeho posledního pobytu, máte nárok na věrnostní slevu 5 % z ceny za ubytování. Toto neplatí u rezervací v rámci balíčku 2+1 noc zdarma a jiných speciálnách akci. Pro uplatnění věrnostní slevy prosím kontaktujte naše rezervační oddělení.
+420 601 569 735
rezervace@hoteljirinka.cz
Restaurace a vinný sklípek
RESTAURACE
Kapacita restaurace je 62 osob.
VINNÝ SKLÍPEK
Do vinného sklípku se vejde maximálně 20-25 osob a je otevřen dle potřeby. Lze rezervovat i pro firemní akce.
Ceník:
Pronájem: 300 Kč/1 hod.
Zapůjčení dataprojektoru a plátna: 200 Kč/1 hod.
Degustace vín: 200 Kč/1 hod. + cena vzorků (nutno objednat předem, nejpozději 7 dní před příjezdem).
Jaké vybavení pro děti je u vás k dispozici?
Je možné zapůjčení/zakoupení...
Osušek k bazénu?
Na recepci jsou k dispozici ručníky určené speciálně k bazénu. Za zapůjčení se platí jen vratná záloha. Prosíme hosty, aby k bazénu nebrali hotelové ručníky/osušky.
Venkovního grilu?
Grilování je možné naplánovat pro větší skupinky nebo v případě zájmu dostatečného počtu hostů. Jinak můžete využít ohniště, které je neustále připraveno k zapálení, a opéct si, co je libo. Klobásky a párky si můžete předem objednat v restauraci hotelu. Pro hosty Slunečníku, kde jsou velké balkóny, je k dispozici kompaktní moderní elektrický gril. Lze si jej zapůjčit na recepci za poplatek 200,-Kč / den.
Lyžařského a snowboardového vybavení?
Toto vybavení na hotelu nemáme, půjčovna je však asi 300 m od hotelu, ve sport shopu pod spodní stanicí lanovky Sněžník.
Vstupenky na Stezku v oblacích, Sky bridge, Mamutíkovy dětské parky a další atrakce?
Bohužel ne. Je možné je však zakoupit online na www.dolnimorava.cz anebo v ticket pointu resortu 200 m od našeho hotelu, hned pod stanicé lanovky Sněžník.
Mohu si s sebou vzít domácího mazlíčka?
Domácí mazlíčci jsou vítaní, jen prosím počítejte s poplatkem 400 Kč/noc.
Jaké wellness služby jsou k dispozici a jak je rezervovat?
Do našeho wellness můžete zavítat buď v režimu privátním (pronajmete si celé wellness) nebo v rámci otevřených hodin pro "veřejnost".
Aktuální ceny, podmínky a způsob rezervace najdete zde: WELLNESS.
Jak daleko od hotelu Jiřinka se nachází...
Apartmánový dům Slunečník
Do kopce k Jiřince je to od Slunečníku cca 3 minuty, z kopce od Jiřinky ke Slunečníku 2 minuty (asi 150 metrů).
Apartmánový dům Větrník
Zhruba 350 m od hotelu Jiřinka.
Apartmánový dům Večernice
Zhruba 2 km od areálu hotelu Jiřinka, asi 500 metrů od areálu U Slona.
Lanovka
K lanovce se dostanete za zhruba 5 minut chůze. Od hlavní budovy hotelu Jiřinka k ní vede pár schodů, které hravě zvládnou i děti (asi 300 metrů).
Nejbližší obchod
Konzum na Dolní Moravě se nachází 5 min. autem/30 min pěšky. Penny a Coop v Králíkách jsou pak 15 min autem.
Mamutíkův vodní park a Dětský park Amálka
5 minut pěšky od hlavní budovy Jiřinka
Mamutí horská dráha
5 minut pěšky od hlavní budovy Jiřinka
Jak je to s úklidem a jsou k dispozici ručníky/osušky a lůžkoviny?
U všech typů ubytování Vám přichystáme ručníky, osušky a lůžkoviny. Výměna ručníků a osušek probíhí v těchto intervalech:
Denně v dopoledních hodinách (ne dříve než v 9:00) prochází apartmány pokojská, která doplní toaletní papír a vynese odpadkový koš. V případě zájmu o rozšířený úklid (vysávání, vytírání podlah, úklid koupelny) prosím kontaktujte s denním předstihem recepci.
Při pobytu na 7 a více nocí provedeme rozšířený úklid v polovině pobytu i bez objednání.
Pokud si nepřejete na apartmánu být jakkoli rušeni, zavěste prosím zvenčí na dveře pokoje příslušnou cedulku.
Na apartmánech Větrník, chatě Večernice a ostatních chatách úklidy v průběhu pobytu neprovádíme, pouze po předchozí domluvě s recepcí.
K bazénu jsou určeny osušky, které lze zapůjčit na recepci. Za zapůjčení vyžadujeme pouze vratnou zálohu. Prosíme hosty, aby u bazénu nepoužívali hotelové ručníky a osušky.
V jakém období je v provozu bazén?
Bazén je k dispozici v letní sezóně, která obvykle začíná v červnu a končí v září. Zahájení a ukončení provozu bazénu závisí na počasí. Pro přesné datum zahájení a ukončení provozu prosím kontaktujte recepci hotelu. Pro rok 2024 jsme bazénovou sezónu ukončili k 30.9.
Má hotel bezbariérový přístup?
Bezbariérový přístup je pouze v prvním patře Jiřinky (apartmány 102 – 106) a Slunečníku (S4 - S8), do druhého patra vede schodiště. Apartmány nemají prahy (kromě teras), ale nejsou přizpůsobené toalety a sprchy.
Jak postupovat, když na recepci není nikdo přítomen?
Pokud je recepce prázdná, zaklepejte na dveře služebního apartmánu č. 101 nebo volejte 607 018 028.
Služby na recepci: 8:00-12:00, 12:30-20:00, pokud není služba přítomna na recepci, pohybuje se v areálu Jiřinky.
Pokud víte, že nestihnete v den příjezdu dojet do 20:00, kontaktujte neprodleně recepci. Nově jsme zřídili uložení klíče (karty) od pokoje do keyboxu. Kartu nebo klíč si po domluvě jednoduše vyzvednete a ubytujete se sami.
Přijímáte platby z fondu kulturních a sociálních potřeb?
Ano. Stačí nám zaslat fakturační údaje a náležitosti, které ve faktuře Váš zaměstnavatel vyžaduje.
Je možné u vás uspořádat firemní akci?
Co dělat, když jsme si u vás něco zapomněli?
Pokud jste doma zjistili, že jste u nás něco zapomněli, co nejdříve nám zavolejte na recepci hotelu
na tel. č. 607 018 028. Ztráty a nálezy uchováváme po dobu jednoho měsíce a po domluvě je možné vám vaše věci zaslat kurýrní službou.
Rezervujte si ubytování
Vyberte si z naší pestré nabídky apartmánů a chat, jež nadchnou i ty nejnáročnější. Zapomeňte na všednost a přijeďte zažít něco speciálního.
Rezervace ubytování